irorkay Kızlar ben bu ikisini aynı gün içinde kullanıyorum ama ikisinin de içinde folik asit var ve toplam 900 mg a denk geliyor. Yani bu zararlı olmaz mı Doktoruma sordum ben ama ikisine de kesinlikle devam dedi siz böyle kullanıyor musunuz acaba?
Nilasyamom irorkay doktorun kullan demiş tatlım biz nerden bilelim 🤷🏻♀️ Adam/kadın 6 yıl boşuna mı okudu .
Duyguderinderen irorkay kan ilacına kaçıncı haftada başladız ben 22 haftalığım sadece regenesis max kullanıyorum hergün kahvaltı sonrası oda midemi bulandırıyor
Asil_Egem irorkay ya doktor verdiyse bi bildiği vardır canım sen biraz fazla inceliyorsun galiba çünkü bizlerde ikişer ilaç içiyoruz hatta daha fazla içen var duruma göre ama bu kadar herşeyine bakmıyoruz sonuçta yıllarını vermiş insanlar elbet biliyordur onlar zarar olsa zaten vermez
irorkay Nilasyamom canım haklısın da bazı doktorlar da bunların ikisi aynı anda kullanılmaz diyor. Fazla folik asit oluyor ya..
irorkay Msd26 ben de özellikle sordum canım. Ama devam et dedi. Bazı doktorlar da bıraktırıyormuş multivitamini. 🤷♀️
irorkay Duyguderinderen kan ilacına 25.haftamda başlattı doktor.ben regenesisi uyumadan içiyorum hiç bulantı yapmıyor siz de öyle deneyin isterseniz
irorkay Asil_Egem canım evet fazla inceledim 🤷♀️ fazla folik asitin zararı var diyorlar tabi ki doktorumu dinleyip devam ediyorum ama başka böyle içenlere de danışmak istedim
Asil_Egem irorkay ya onu zararlı olsa vermez canım mesela senin dediğin gyno ferro senol ben kullanamadım yan etki yaptı inanılmaz kötü olmuştum herhangi bi durumda direk iptal ediyor kullandırmıyor
irorkay Asil_Egem aynenn bence de. Bende herhangi bir yan etki yapmadı 2 gündür içiyorum yapsaydı sanırım ilk gün yapardı değil mi?
Ezgi009 irorkay bende şuan ikisini birden kullanıyorum doktorum verdi 32.haftada regenesisi bırakıcaz ferro sanole devam dedi
irorkay Ezgi009 bana da doktorum 32 de günde 2 ye çıkaracağız dedi sanırım o zaman bıraktırır bana da
Sevil_mavi irorkay bende aynısını kullanıyorum. Folik asitin fazlası idrarla atılıyor diye biliyorum. Sorun olacağını sanmam. Zaten bebek de kendi ihtiyacını aldığı için çok şey kalmıyordur. Bana göre tabi yinede araştırın içiniz rahat etmiyorsa
Aylinsemih irorkay canm bunu doktor karar verir biz değil burdaki kimse su mg fazla az diye bisey diyemez ayrica da ikisinin miktarıda az ben eczanede çalışıyorum zaten biri vitamin diğeri demir hapi