Selcukmerve Anneler sizler hangi model bebek arabası almaya kadar verdiniz yada düşünüyorsunuz. Biz Baby Care BC410 Elantra Chrome Travel gri tercih ettik kullanan anneler varmı memnun olan yada pişman olan anneler varmı acaba🙂🙂
Bilgeagiroglu Selcukmerve biz mamas papas strada aldık. Occaro modelini düşündük başta ama çok ağır ve hantal geldi. Strada aynı modelin daha hafifi olduğundan aldık ben çok beğendim tavsiye ederim :)
tanya25 Selcukmerve cadillac trona aldık henüz kullanmadık ama bayağı araştırıp ona karar kılmıştık :)
SenaUysal Selcukmerve ben cadillac trona aldım ancak baby care kullanan arkadaşım vardı. Tabi modeliniz aynı mı bilemiyorum ama memnun olduğunu söylemişti. İnşallah sizde memnun kalırsınız
pink_dream25 Selcukmerve strada tekerleri çok küçük ve sürüş konforu olucağını düşünmediğm için ocarro tercih ettm baya bi çalışan arkadaşla orda konuştuk oda kesinlikle ocarro dedi
Selcukmerve tanya25 bizde aldık baby care bc410 model aldık gördüm baktım aldım sürümü filan çok rahat konforlu gibi bakalım bebek doğunca kullanmaya başlayınca tecrübe kazanacaz
Selcukmerve yavrukom ben onu pek beğenmedim tutma kolu sallanıyor sanki kırılacak gibi baya inceledim onu
gulin-35 Selcukmerve bende baby care mamma bırde 4 baby arasındayım hepsı benzıyor zaten bırbırıne bakalım daha karar veremedım
[silindi] Selcukmerve stokke beat özellijle denedim uçak gibi arabaydı tek başıma çok rahatlıkla kullanacağımı düşündüm travellerin coğu kalas gibi anneyi zorlar gibime geldi
Selcukmerve [silindi] model olarak güzel rahat bir arabaya benziyor da sürme koku hoşuma gitmiyor onların
[silindi] Selcukmerve ben çok beğendim çok hafif sürüşü uçak gibi geldı bana çünkü her zaman eşlerimiz yanımızda olmayacak , genelde şekle falan cok aldanıyor anneler en gösterişli travellere gözleri kayıyor ama godaman gibi onlar anneleri zorlayabiliyorlarmış☺️
Selcukmerve [silindi] orası öyle canım bende o markanın bc410 modelini aldım akıyor resmen çok rahat güzel kullanımı vs