Bebegimibekliyoruz ah canım ilk başlarda mide bulantıları halsızlık tiksinme coktu sınra gecti rahatladım ondan sonra cok güzel gecti sıkıntı cekmedım her işimi gördüm ama şimdi karnım o kadar buyudu aşagı düştü ki ne yata biliım ne kalka biliyorum ayaklarım şişmeye basladı yürürken acıyor yürümek de zorlanıyorum bellim agrıyor cok yarın randevum gün verse dir bakıyorum ama bakalım ne dicrk doktor 38 e kadar beklıoz demişti en son dogum için ama bu şikayetlerimi söylicem 36+3 üz ikiz kızlarımla hayırlısı ıle gelsinler dünyaya sag saglım