Kızlar 2 hafta önce önce biraz kan sonra nişanım geldi 1cm açıklığım ve sancım vardı hatırlayan vardır belki 5 gün kaldım hastanede çıkardılar düzelince şimdi yine sulu kan geliyor ve sancım var doğumdan önce kanama olması normal mi bilgisi olan yazabilir mi şimdi acile gideceğim kanaman olursa suyun gelirse ya da sancın olursa gel demişlerdi 33+4üz bu arada