Msydn6 Duygu_52 Hayır erkek te vardı koca bir ekip zaten 2 erkek doktpr bir bayan doktor erkek anestezistler bayan hemşireler vs karışık yani
Estaner88 Duygu_52 şimdilik herşey normal gözüküyo oyüzden bekliyorum bakalım salı ne diyicek inş bi doğum yapiyim paylaşırım tabiki rabbim hayırlı doktor ve ebelerle karşılaştırsın inşaallah hepimizi
Estaner88 Duygu_52 iki kızım var bunada hep başından beri kıza benziyor dediler kesinde demediler kesin erkek te demediler kaç doktora gittiysem aynı şeyi söylediler bizde kız diye kabullendik bakalım değişik çıkmazsa bir kısçem daha olucak hayırlısıyla☺️
Duygu_52 Estaner88 Hayırlısı neyse o olsun canım inşallah sağlıkla alırsın kucağına herşey nasip kısmet
Estaner88 Duygu_52 amin inşaallah bakalım nezaman gelicek hanımefendi programda son 1yazıyo ama nasip🤷♀️