elcn4139 hiç bir şekilde normal doğumdan korkmayın, oğlumda epidural yaptırıp doğum yaptım ama çok uzun sürmüştü fazla bir şey hissetmedim, kızımda epidural iğneyi geç taktılar (gerçi kızım çok sabirsizdi) hiç etki etmeden doğum yaptım, inanın o yavruyu kucağınıza alınca bütün o ağrılar sanki hiç yaşanmamış gibi oluyor. Hemşire bile dalga geçti benimle, hani nerden geliyor bu sırıtma dedi, az önce eşinize benden başka çocuk isteme diyordunuz dedi 😅😅