kiraz_68 40 haftalıgim alttan muayene etti açılma yok dedi ama. Biraz kan geldi muayeneden sonra normal gelir o. Dedi ebe ama insan yinede korkuyor böle bi durum yaşayan varmı
Dilaam kiraz_68 normal evet gelebilir bide artık korkmayın Nişanda gelebilir haftaniz dolmuş zaten artık gelsin bı şeyler👻❤️