Gnz Ali pekince sıtmapınarı Gözde hastanesinde. Birkaç doktordan sonra kendisiyle tanıştık ve sürecimizi salı günü tamamlayacağız inşallah. Zorlu bir süreç geçirdim, gayet yardımcı oldu. İletişimi çok hoştur. İnşallah güzel bir doktorla karşılaşırsınız♥️😊