Guneyinannesi1 daha çok erken değil mi? Bak okuduğum şeyi sana da yazayım. İsveç’te hamile olduğunu öğrenen kadın hastaneyi arayıp durumu bildiriyor 8. Haftada ebeyle görüşüyor ebe onu bilgilendiriyor ve 12. Haftada ultrason randevusu veriyor . Bizim ülkemizde çift çizgiyi gören doktora koşuyor kese var mı yok mu, bebek görünüyor mu, kalbi atıyor mu vs. Daha sonra doktor kese gorunmedi kalp atışı yok deyince stres üzüntü oluyor annede bu da bebeği etkiliyor. sabırlı olsak aslında ileriki haftalarda gidip daha sağlıklı bilgiler alsak? 12 yi bekleyin demiyorum tabii ama en azından bı 7 8. Haftaları bekleyiverin.