ikibebisannesi Canm bende aynı durumu yaşamıştım üç gün boyunca doktorum progestan vermişti hap şeklinde kullandm çok şükür geçti,şimdi 26 haftalık olduk içini ferah tut ama bolca dinlen inanki iyi gelecektir,leke rengi pembe ve kırmızı olmadığı sürece kötü düşünme sağlıkla kucağına alırsın inşallah bebeğini 🙏🌸