Livanur22 4 mayısta hastane randevum var acaba eşimle gidebiliyormuyum kızlar tekmi gitmem gerek nasıl olcak
Seda5431 Livanur22 eşinle gidebilirsin canım ben gittim sorun olmadı randevun var sonuçta yarın da var randevum benim çevirmeye denk gelirsem randevu msjımı gösterecem
Zhrblt Livanur22 canım eşinle gidebilirsin tabi ki benil eşimde polis. Randevu bilgilerini gösterdiğin zaman zaten sıkıntı olmuyo öncesinde de bi ararsın nolur nolmaz yeterli bence. O kadar çok gereksizler var ki dışarda eşinle randevuna gitmek en çok senin hakkın
[silindi] Ben genelde tek gidiyorum yine tek gidecem. Gitmeden önce polis merkezini arayıp bilgi vercem. Sizde öyle yapabilirsiniz. Sorun olacağını sanmıyorum soncuta mecburi bizimkisi
Zeyneplena34 Livanur22 Valla eşim arabayı kullandığı için onunla gideceğim. 😂 Zaten randevu bilgilerini gösterirsiniz polise. Ben oyle yapıcam
Gigy Livanur22 eşimle gidicem ben de klinik izin kağıdı veriyor çevirme olursa gösteririm,onlarca insan fink atıyor dışarda önce onları denetlesinler bence 😄