Nurcan54 Merhabalar, 37 haftalık hamileyim sabahtan beri sancılarım var ama süresi çok uzun olduğu için telaş yapmadım ağrı girdim mi 2 3 dakika sürüyor zor geçiyor sonra 1 2 saat sonra tekrarlıyor ağrı sizce doğum sancısı mı ?
Meralrabiamhmt Nurcan54 sancılarını takıp et 5 dakıkada bır gelırse doktora gıt suan gırıp sıcak suda otur bıraz ♥️
Ssabiss Nurcan54 ben de aynı durumdayım ve belim sırtım kopacak şekilde sancı giriyor sonra kasıklarıma iniyor ama çok düzenli değil
Nurcan54 Meralrabiamhmt rahatlatması için mı acaba canım bebeğin hareketleri de çok sıklaştı bugün vajinamda çok yoğun hissediyorum 🤷♀️🥰