Merhaba hanımlar isimli hastane çıkışı almadım henüz 40 günüm kaldı artık sipariş vermem gerekiyor güvenilir sayfa var mı memnun kaldığınız? Nakışlı tarzda düşünüyorum aslında atölyerakun sayfasında beğendiğim bi model varda alışveriş yapan oldu mu? 🙈