Momsalpzey Kızlar iyi akşamlar ben 3 gündür uyku nedir bilmiyorum aşırı ağrılarım var vucudumun her yeri ağrıyor doğru dürüst oturup yemek yiyemiyorum kasıklarım Belim uzanınca her yerim napacağımı şaşırdım yaşayan varmı ? Artık gerçekten ağlıyorum her gün
TheBaby Momsalpzey Canım aynıydım. Sonra bi dönem geçiyo. Sonra daha şiddetli geri geliyor. Doğurup bi kurtulsaydım diyosun
Balonnnnn Momsalpzey o haftalarda ben de öyleydim. Geçmeyecek böyle diye isyan ediyordum 35 ten sonra rahatlama geldi inşallah size de öyle olur.
Busra3509 Momsalpzey bende aynıyım 😪 33.+3 bas agrısı da cok bend e Bide elim yüzüm hep şişti ödem oldu baya nedense
TheBaby Momsalpzey Ama kuzum daha son haftaların var🥵 Allah hepimizin yardımcısı olsun. Benim son haftam artık herşey zehir. Oturmak uyumaya çalışmak duş almak yemek yemek bile