Merhaba kızlar , bugün tam beş haftalık olduk . Kesemiz gözüktü fakt kalp atışını daha doyamadım. Fakat inanılmaz bel agrım var bazen de kasıklarımda agrıyor yaşayanlar var mı ? Deneyimlerinizi benimle paylaşsanız çok sevinirim . Eskiden bir düşüğüm olduğu içim çok korkuyorum