BuseBuse Geçen hafta sağ kalçamın içine bir ağrı girdi, felç oldum sandım. Topallıyordum. Tabi birden olmadı, yel gibi girdi iki üç güne ilerledi. Çalışıyorum üstüne gidince mahvoldu. 5 seans fizik tedavi ile eh toparladım. Siyatik sinire baskı olduğundan hamilelerde olabiliyormuş ama emaar film çekilemediğinden tam bilemiyorlar ve ne yazikki hamileyken bir ilacı yok😞 Ben aşırı zorlandığımdan en son çare fizik tedavi uyguladılar. Bu arada 34+5 haftalığım.