Arkadaşlar 5+6 haftalık hamileyim. Bugün kontrole gittim doktor kesenin dışında kanama olduğunu %90 sağlıklı olacağını söyleyip günde bir doz progestan verdi. Biraz önce lekelenme şeklinde pembemsi bi kan geldi biraz korkup hemen doktoru aradım progestanı 3 doza çıkaralım yarın gel dedi. Böyle bir şey yaşayan oldu mu aranızda daha önce düşük yapmıştım 10 haftalıkken 😢