Arkadaşlar merhaba iyi akşamlar bşy sormak istyrm benim bugün gebelik izlemim vardı sağlık ocağı uzaktı biraz yürüyerek gittim eve geldiğimde bacaklarım çok ağrıyordu şimdide kasıklarımda ağrı başladı bu normal mi acaba 30+3 günlük gebeyim doğuma daha 67 günümüz var aynı şeyi yaşayan var mı erken doğumdan da korkuyorum…😑😑😑