Bircen_12 Kulağımın arkasında şişlik oluşmuş akşam üzeri fark ettim.Hamilelikten dolayı böyle birşey yaşayan var mı?İnternette çok kötü şeyler çıkıyor tedirgin oldum gece gece
k_ym_t26 Bircen_12 canım bi doktora gözük istersen . Bazen lenf benzeleronin şişme sebebi kötü sonuç verebiliyor . Ben de mesela toksoplazma çıktı . O zaman lenf bezlerom şişmişti meğer sebebi oymuş
Beyzan Bircen_12 şişlik lenf bezi büyük ihtimal genelde vücut bir mikropla savaşırken bağışıklık düşünce şişiyor orası. Yakın zamands grip vs geçirdiyseniz ya da boğaz enfeksiyonu ondan da olabilir
hepoyleolurzaten__ Bircen_12 Merhaba aynı sorun bende de var şuanda sonuç noldu kendiliğinden geçti mi
sekerportakalinannesi Lenf bezlerin şişmiştir canım internete bakıp okursak yarın ölüyoruz. Okuyup vakit kaybedeceğine için rahat Etsin istiyorsan acile gitmeni tavsiye ederim. Geçmiş olsun şimdiden
Aysenes Bircen_12 evet gitmiştim bende neredeyse 5 senedir var ama korkulacak birşey değilmiş. Grip, boğaz enfeksiyonu, corona , kulak enfeksiyonu gecirdiysenizde olabiliyor.