Cansukrb olamam diyorum of of 😁😁 sen ol diyorsun ölümüne sezeryan bilmiyorum ya tabiki doktorlar dahil sağlıklı olanın normal doğum olduğunu soyluyorlar ama ben ilk dogumumu sezeryan yaptım ve hem çok çabuk iyileştim hem de yara isim yok o yüzden galiba