2021mertaras valla cnım. Bende 33+2 tim benımki 28 . Haftadan beri hep aşşağıda baskı yapıyo rahmime..
Doktor pozisyondan dolayı bir risk olur filan demedi..
Maşallah hiç değiştirmiyo nerdeyse 2 ay olucak çok tembel sanırım 😀 inşallah değiştirmez de normal olur
Sen yine çok kendini yorma ne olur olmaz