Beyzan doktora kalsa 2 Li tarama testi e nabıza düşmüyor dedi ben bu testi Ayvalık’ta yaptırdım ailemin yanında fakat yasaklar gelince bugün Ankara’ya evine döndüm sonucu ordan gidip alma şansım yok nasıl olucak bilmiyorum kızımda risk dediler hiç bi sorun olmadı ama yine de insan şüphe duyuyor ultroson da ki ölçümler normal çıktı