Kızlar merhabalar kontrol amaçlı kan tahlili vermiştim. Karaciğer enziminin yükseldiğini söyledi sağlık ocağı. Bir hafta sonra tekrar gel bir bakalım dedi. İkinciyi yaptırdıktan sonra sonucuna internetten ulaştım. Kendi doktoruma yolladım. Bana omega ve d vitaminini kesmemi söyledi. Kontrol zamanım gelmediği için yüzyüze görüşme fırsatım olmadı henüz.
bugün tetanoz aşısı olmak için tekrar sağlık ocağına gittim. Ordaki doktoruma söyledim. Doktorumla görüştüğümü tekrar gelmediğimi fikrini almak için. İkinci sonuç ilkinden yüksek çıkmış fark nedir bilmiyorum. Benim naçizane düşüncem bir dahiliyeye görünmen, ultrasonla bakılması dedi. Kafam karıştı. Sizlerden başına gelen var mı?