İyi akşamlar kızlar . Ben de panik atak+anksiyete var bunu kadın doğum doktorumla paylaştım normal doğum yapabilir miyim diye kendisi de çatın darsa normal doğum zor olabilir panik atakla dedi . Benim gibi olan var mı? İki hafta sonra çatı muayenesi olacağım ona göre sanırım doğum şekli belirlenecek . Panik atak olup normal doğum yapan ya da yapacak olan var mı?