Elifkylc canım benim korkma Benim 22 nisanda ve 25 nisanda kahverengi leke oldu ama böyle silince işte bir iki kez sadece ve bugün hıc bır sorun olmadgını öğrendim Belkı yerleşme kanamasıdır diye düşündüm ama heyecandan bunu doktora söylemeyi unuttum , ınsallah senin de öyledir dinlen lütfen ve yarın bize de haber et ve inşallah yükselmiştir 🥰