Merveevrem18 Momos canım bende senin gibiyim dr bana prilam verdi akşam yatmadan önce aç karnına 2 tane yut dedi öyle yapıyorum gün içinde mide bulantım olursa birde sabah kalkınca kahvaltıdan önce alıyorum çok rahatlattı beni çok şükür sende dr ne söyle bi canım istersen reçetesiz de alabiliyorsun
Yagmurgel2020 Momos canım ben fabrikada müdürlüğümü bıraktım bu bulantı yüzünden , doktoruna danışarak günde bir çay kaşığı zenfel tozu ve balı karıştırıp ye çok iyi geliyor birde bitkisel olan PRİLAM DR ilacını tavsiye ediyorum
momsboys Momos valla kuzum benimde 5. haftamda basladı üzmek istemem ama ne yaparsan yap gecmiyo prilam dr kullanıyorum ben hala 32 haftalıgım benim bulantım devam ediyor ama ilk aylar kadar zor değil. prilam veya zofer kullan arada çok kötü olursan serum taktır bunlar iyi geliyor
Momos Mervehtp81 masallah teberakallah Allah nazardan saklasın. Çok şanslısın canım. Senin adına sevindim😘💕💞