Aysel benim bebeğimin de dudak bölgesi mordu. Hemşire sen ne diye götürmedin bebeği kesin kalbi delik dedi direk.. götürdük ve bir sorun çıkmadı canım şuan 1,5 yaşında çok şükür sağlığı yerinde. Normaldir demek isterdim ama bebek bu dikkat et yine de.