Ozie1993 bana 12 de kız dediler 16 haftalıkken de kız dediler 21 hafta kontrolümde erkek olduğunu öğrendim detaylıda da tam gördük oğlumu o yüzden kesin olmak için bekle bence . İlk hamileliğim heyecanla aldığım bir çok şey elimde patladı hemen alışveriş yapma 🌺