nur_bekir Bir oğlum var dün birde kızım olacağını öğrendim fakat ismini güneş koyucaktim kimse beğenmedi herkes bı sert tepki verdi güzel bı ismi olan bana bı akıl versin ya :///
Kubosunyavrusu nur_bekir güneş çok güzel aslında 🤍 bende Afra koyacaktım kız olsaydı ama erkek bebek bekliyorum Allahın izniyle 🤰🏻
derya46 nur_bekir güneş ismi kötü degilki güzel bi isim sümeyye .asiye. tuğba. Zeynep.havva. Fatıma. Zehra. Meryem
Mavisannesi2 nur_bekir benim Sinem Nur ve Zeynep Sare iki kızım var ama Yüsra İzem Afra Beria Esila bunlar da kararsız kaldığım diğer isimlerdi 😂
Kubosunyavrusu nur_bekir çok saçma niyeki siz bakmayın onlara bence çok güzel Güneş ismi dinimizcede caiz bir isim 💙
Brcozkn nur_bekir benim de bir oğlum var eğer bu bebeğime kız deseydi ayda, gökçe, görkem, doğa, bade isimlerini düşğnmüştğm en çokda ayda ve badeyi sevmiştim 👍🏻😊
Seeyyyda nur_bekir Güneş çok güzel bir isim halbuki niye sert tepki gösteriyorlar 🙄 zaten bir isim koyunca herkesi memnun etmek zor. Biz İpek koyacağız onu da beğenmeyen çıktı ama koyacağız yine de biz beğendik çünkü 🥰
nur_bekir Seeyyyda evet kimse memnun olmuyo halbuki çocukta bizim onlardan çok biz seslenip biz kullancaz