Elfffcnnn28 Şimdi küçük ya, teni çok hassas, derisi ince. Ondan hemen tahriş olur. Hatta temizlerken azıcık fazla bastırsan, kasıkları hemen kızarır, tahriş olur. Biraz büyüyünce hiç olmuyor bir daha öyle. Doktorum bu gibi durumlarda çok müdahale etme, bir şey sürme, dediği için öyle yaptım. Dediği gibi de kendiliğinden kuruyup iyileşiyorlar.