Kuzum11 İkisini de tecrübe etmiş biri olarak kesinlikle spiral sezaryen diyorum.İlk doğumum spinaldi.Sadece uzun süre bel ağrısı çektim ama süreç yine de rahattı.Bu doğumum genel oldu.Beni mahvetti.Ağrı,sızı ile uyanmak,o narkozu atma süreci tamamen işkenceydi.