Hndnclk Belgin34 bilmiyorum ki canım tek temennim 3 kiloyu geçsin solunum sıkıntısida çekmez evimize getiririz yavrularimiz sağlıkla benimde sezeryan
Belgin34 Hndnclk evet benimde korkum o çünkü 6 sene önce oğlum 38+5 de 2500 gr doğru 10 gün kuvezde kaldı çok üzücü bir süreçti bu sefer kucağıma alıp koklamak istiyorum