es-es1 kızlar rapor parası iki kere de mi yatıyor hesabıma para yatmış ama 7-8 bin den bahsediyorlardı hep yarısımı yattı acaba 🤔
Rabia112 Büyük ihtimal aylara böldünüz parayı. Bu sebepten az yattı, başvuru yaparken tek seferde yada aylara bölerek paranın yatmasını istiyorsanız bildiriyorsunuz