Meral53 32 haftalıkken geçirdim.Vücut ağrısı,ateş,burun tıkanıklığı hepsini yaşadım.Lavabo ihtiyacım gelmesin ayağa kalkmıyım diye dua ediyordum.Kanımda da pıhtılaşma çıktı.Kan sulandırıcı iğne kullandım.Zaten coraspin de kullanıyordum.Hastanede gözetim altında kalmamın daha iyi olacağını söylediler ama ben kabul etmedim.Evde atlatmaya çalıştım.Öksürmekten konuşamıyordum.Ama çok şükür atlattım.İnşaallah sende atlatacaksın🙏🏻Moralini yüksek tut o çok önemli