smsek23 bana doktorum ve diyetisyenimin söylediği şu şekildeydi
Önce sabah aç karnına
kahvaltı 09:00 ölçüm 10:00
öğle yemeği 13:00 ölçüm 14:00
akşam yemeği 18:30 ölçüm 19:30
yani yemek yediğiniz her öğün saat kaçta ilk lokmayı atıyorsanız ağzınıza ölçüm 1 saat sonra
benim uygulamam buydu doktorunuz farklı bi yöntem söyler belki bilemiyorum ama tokluk her zaman ilk lokmadan bir saat sonradır