Arkadaşlar 39 haftalık olduk. Bir haftadır (açılmaya bakıldıktan sonra) kanamam var geçmiyor. 4 gündür de 4- 5 saat 10 dk aralıklarla süren sancılarm var. Sonra kesiliyor gerisi gelmiyo. Bebek kaskatı kesiliyor. Strese giriyo mudur o da. Cumartesi gideceğim doktora. Ama yoruldm artık uyku bile uyuyamıyorum. Benim gibi böyle sancıları olan var mı?