Mineeaa Hanımlar kalp atışları ilk ne zaman duydunuz ben 8+2yim bugün doktora gittim kalp atışı var oluşmuş dedi ama dinletmedi neden acaba
Nurtrky Mineeaa uzun uzun dinletmiyolar ama kısada olsa dinletmesi lazımdı devletemi gittiniz. 6+3 te duymuştum bu arada
umutluannee Mineeaa canım bnde bugun duydum kişıden kşşye degsıo mus ben 7+2 yım fazla dnltmdı sakıncalı olblır dıe dınltmıolr doktorunuz gordyse korklck bisi yoktr inşallah bıdakı gıttıgı izde duyrsınz sızde