Yine kararsız anne - baba çatılması var. ilk oğlum Mehdi Ediz koyduk 2. Ye de erkek anası oluyorum 😅 İslami isim arıyoruz ben çok emin olmamakla birlikte Zeyd Enes koymak istiyorum . Baba pek sevmedi ama başka fikirlere de açığız. Önerilerinizi bekliyorum arkadaşlar ☺️🙏🏻