ArminN ben 28. Haftadayım doktorum öyle bir şey demedi henüz 30. Haftada gel dedi ama ben şehir dışında olduğum için 32. Haftada falan gidebilecem. Doktoruma söyledim riskli bir durumun olmadığı için 32′de gel bir şey olmaz dedi ama şunu yapacaz bunu yapacaz demedi. Ama sanırım 32 den itibaren NST yani sancı testi yapılıyor. Orada çıkan değerler göre erken doğum ihtimali var mı yok mu o anlaşılıyor. Ve 32′den sonra artık her kontrolde NST yapılıyor