88eva Merhaba arkadaşlar doğum için şehir dışından annesi gelecek olan var mı izinler nasıl alınıyor acaba bir bilginiz var mı
Ays0 Haftanın yazdığı şekilde doktor raporu alip onunla e devlete başvuru yaparak refakat izni çıkıyormuş bir kaç kişiden öyle duydum