Geçmiş olsun, Allah hayırlı evlat eylesin inşallah.
Ağrı derken dikiş ağrısı mı baş ağrısı mı ?
baş ağrısıysa sade kahve için diyorlar 3-4 bardak çok iyi geliyormuş.
bende belki ters olduğu için sezaryen olabilirim. Ameliyat esnasında nasıl bir duygu oluyor tansiyon fln düşüyor mu ? Yani bi yerinin kesildiğini bilmek beni ürpertiyo ama ful narkozda istemiyorum