Minik_kalplim_ Ben nolur nolmaz diye günde 4veya 5 tana yiyorum oda küçük olandan 🤭Ama dünyada en çok sevdiğim şeylerin başında geliyor hurma 🙃
HavvaMerve Minik_kalplim_ Normalde günde on adet yerim ama maalesef hamileliğim başından beri toplam dört beş tane yedim bu zamana kadar 27 haftalığız bu arada ☺️
umyahsen Minik_kalplim_ ben 34+1im sadece bir tane yedim bu zamana kadar. 37den sonra dikkat etmeyi bırakmayı düşünüyorum. Bende çok severim eşime beni durdurmasını istedim. Ve sadece dünn yedim.
Minik_kalplim_ SSeymanr bnce o kadarcıktan bişey olmaz bebek anne karnındaki damak tadı oluşuyormuş kızımda sevsin istiyorum benim gibi 😂😂😂