Aleyyy123 bende sezaryen oldum. Çok rahat geçti çok şükür. İkinci dogumumdu benim. İlkine göre çok daha rahat geçti. Sadece spinale baglı boyun agrısı yaşadım birkaç gün onun dışında hiçbir şikayetim olmadı. Dogumdan sonra 1 gece kaldım hastanede. Ben çok memnun kaldım herşeyden. Umarım sizde memnun kalırsınız 😊