melekyildirim 37+6 haftalık hamileyim. Ağlamak istiyorum hep normal bir Doğum yapmam istiyordum bugün çatı muanesi oldum. Doktor çatın dar bebek 3200 gr ama kafası haftasına göre büyük yuvarlak kafalı bir bebek normal zor olur vakkumla çekebiliriz Doğum sırasında sıkıntı olabilir sezeryana alabiliriz acil dedi beynimden aşağı kaynar sular döküldü çünkü sezeryandan çok korkuyordum ve hiç istemiyordum hep normalden yanaydım. Perşembe günü tekrar muane edecek mecburi sezeryan olucam cuma günü Allah nasip ederse. Benim gibi aynı durumu yaşayan ve normal doğuran oldu mu
Mus-sak melekyildirim Canım Ben 2 Kez Sezeryan Doğum Yaptım ,, Evet Normal Doğumu Destekliyorum Fakat Mecbursan Yapacak Bişey Yok,, Üstelik O Kadar Korkulacak Bişeyde Yok.. Sağ Sağlıklı Bebeğini Alınca Herşeyi Unutursun Stres Yapıp Bebeği de Yorma Lütfen ,,
Esrayzk melekyildirim allah yardımcın olsun canım bende kendimi çok şartlamıştım normal doğum istiyorum diye ne yazıkki suanki duruma göre sezaryan gözüküyo eşi rahim ağzında bence hic üzülme bebeğinin için sağlıklı olan hangsiyse o olsun inşallah rabbim duyurmadan bebeğini kucağına almayı nasip etsin 😍😊
ilaydanurhavvat melekyildirim bnde sevindim kızım başaşağı durmuştu sonradan belli olmaz kasıkların darsa normal doğum yapamazsın dendi. Bende hayal kırılıklığına uğrdım bakalım çatı muaynseinde ne diycek doktorum
melekyildirim Rtrl41 allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin sağlıklı olsunlar tek. Yapacak hiçbirşey yok. Allah kurtarsın.
melekyildirim Esrayzk Allah sağsalim kucağınıza almayı nasip etsin. Hayırlısı buymuş demek düşüyor artık bize 😞 sağlıklı olsunlar tek de
melekyildirim ilaydanurhavvat hayırlısı neyse o olsun 🙏🏻 Allah sağsalim kucağınıza almayı nasip etsin
Alinmavi melekyildirim benim catim dar bebegimin de kafasi buyuktu doktoeum normal dogum yanlisi oldugu icin normal.denemeye karar verdik ve normal dogurdum dikisim fazla oldu dogururken de cok zorlandim basi catiya girdiginde oldukca sanciliydi ama basardik cok sukur. Darisi senin basina. Hayirlisi nasilsa oyle olsun saglikla gelsin.
Rtrl41 Benim herşey normal fakat çatı muayenelerinde kendimi kasıyormuşum o yüzden normal yapamazmışım, vakumla almak zorunda kalırlarmış buda çok fazla yırtık ve dikiş demekmiş alttan dikişin olacağına üstten olsun en azından çocuğun sağlığını tehlikeye atmamış oluruz dedi. Diğer türlü kendine, bebeğe ve yakınlarına çok çektirirsin dedi 😕 Hayırlısı ve sağlıklısı nasıl bir doğumsa Allah onu nasip etsin hepimize 🙏🏻