Mutluaile1 ya bana nedense normalde de antibiyotik hep ağır zararşı gelmiştir bapırsakta ki faydalı bakterilere falanda zararı var ya ☺️ama tabi hastalık bu onsuz geçmeyen durumlarda var kimse zevkine tabi ki içmiyor , doktorlar bilir neyin zarar verip vermeyeveğini güvenin doktorunuza Allahın izniylr