Zeynepalyaa Kızlae merhaba 36 haftalık olduk biz idarda protein kaçağı çıktı 1 gece hastanede yattım ve tansiyonum düzenli olarak takip ediliyor. İdrar kaçağı probleminde ishal olmak normal mi acaba bilgisi olan var mı ??
RuveydaYasin Zeynepalyaa tansiyonuz normalde kaç çıkıyordu benim arada yükseliyor ve bir haftaya yakında ayaklarımda ödem çok fazla oldu taş gibiler adım atamıyorum idrar tahlili verdim proteyin eser olarak çıktı yarın yine vereceğim size de Rabbim acil şifalar nasip etsin inşallah
Hazal12 Zeynepalyaa 35+4 üm bugün sağlık ocağında kan verdim benimde +1 olarak çıktı ilk defa oldu Allah yardımcımız olsun inşallah yarın doktor çağırdı bakalım ne olucak 🤷♀️
Zeynepalyaa RuveydaYasin tansiyonum 12-8 13-7 çıkıyor doktorum 14-9 olursa hemen hastaneye gel dedi benime ayaklarım çok ödem oldu benden doktorum 24 saatlik idrar istedi yarın sonuçları çıkacak onu bekliyorum