Bebegim4 Kızlar şu 2 gündür tokluk şekerim 1. Saat 146 150 arası hiç öyle olmazdı bebeğime zarar verir mi zaten düşük tehlikem var 😢😢😢2. Saat normale dönüyo ama 1. Saat hep böyle sıkıntı yapar mı bebeğimi etkiler mi bu durum
Alinamoms Bebegim4 140ın altına düşürmen lazım acaba diyette birşeyler mi değiştirdin bol su iç hareket edemiyorsundur o da etkiliyor tabiki
BirMuallime Bebegim4 bi kaç günden bi şey olmaz Allah ın izniyle canım benim ciğer geliştirici olunca 3 gün açlık 130 üstü tokluk 160 üstü çıktı 3 gün sonra insülin başladık düzeldi çok şükür yakın bi zamanda doktorunla görüş ama
BirMuallime Bebegim4 bol su içiyorsun dimi canım biraz evin içinde de olsa yürüsen iyi olur aslında imkanın varsa
Mavi34 Bebegim4 evet 1.saatte daha yüksek çıkar 140 a kadar olması normal 150 içinde endişe etmeyin ama yediklerinize biraz daha dikkat veya iğne varsa dozunu yükseltmek çözüm olabilir
Bebegim4 Alinamoms evet hareket edemiyorum elimden geldiğince gezmiyorum evde ama yavaş işte ama çok korkuyorum ben
svdmm16 Bebegim4 bugün tansiyonum düştüğü için şeker yüklemesi yapmadı 2 saat sonra tokluk şekerine baktı da😐 o zaman benimki de cıkıyor olabilir yine yükleme yapsam iyi olacak. Teşekkür ederim.
Bebegim4 Mavi34 3 aydan sonra başlayalım dedi şeker ilacı kullanıyorum pco yum daha önce kullandım diye
Mihrininannesi Bebegim4 benim seker yuklemesinde sekerim cikti 186… diyet basladi doktor. Bugun yemeten 2 saat sonra olctum 75 cikti. Normal mi anlamadim.
Bebegim4 Mihrininannesi demek ki birden düşüyo kuzum arada benimde öyle olduğum oluyo belli olmuyo yükseltmez dediğim yükseltiyo yükseltir dediğim yükseltiyo zamanla anlicaz inşallah ne diyim