Ouzc canım benim igm ilk 1.63 pozitif igg 0.02 negatif çıktı 2 hafta sonra igm 1.57 pozitif igg 0.02 negatif çıktı özelde yaptırdım aynı gün igm 0.08 negatif igg 0.02 negatif çıktı 2 hafta sonra devlette igm 1.56 pozitif igg 0.02 negatif çıktı yeditepe üniversitesi hastanesinde verdim igm negatif igg negatif çıktı yine en son dün verdim işte devlette yine igm 1.47 pozitif igg 0.02 negatif çıktı yani tuhaf bi hal aldı yalancı pozitiflik diyorlar ama ilacı kesmediler devam edicekmişim 1 ay tekrar test vericem duruma göre amniyosentez alıncak