Sevi36610 Nasıl gidiyor hamilelik.bugün hareketleri göbek deliğimin altında hissediyorum böyle sanki ayakta duruyor orda bası yapıyor gibi sizde de oluyor mu böyle? Makat gelişli bebeğim.Birde geçmeyen bir mide yanmam var son bir haftadır.
Denizss Sevi36610 Benimde artık bebeğim baş aşşa döndü hareketleri inanılmaz ağrı acı veriyor sırt ağrısı ayak yanması herşey var😃😃Malesef inanılmaz mide yanması yaşıyorum soda içiyorum arada şurup kullanıyorum ama nafile 🙄Havuç iyi geliyor salatasını yapıyorum ama bebeğim iri oldğundan suyumda fazla doktor onu da yasakladı 🙁Gittikçe ağırlaşıyoruz🤦🏼♀️
Hulyavolkan Sevi36610 bende 32 yim acayip midem ekşiyor ağız acıması oluyor bir haftadır.İnşallah çabucak geçer zamanda bebişlerimiz sağlıcakla gelir🙏🏻
Sevi36610 Denizss bende de gebelik şekeri sınırda çıktı bebek önden gidiyor amniyon sıvısı normal dedi doktor.mide yanması fena durumda bende de.benim makat geliş şuan sezeryan olacağı için çok önemli değilmiş .
Sevi36610 Sedagmlksz benimde bugün vajinamda batma hissi baskı hissi var gibi ama pozisyon değişince geçiyor.bel ağrım pek olmuyor.
schulemiss1 Benim ilk gebeligimde hic olmayan aci agri yanma oluyor. Sag gogsumun alti ozellikle su bile icsem midem sissin derim sanki yirtilacak. Kucuk bir alan 1 parmaklik yer ama cok canim acıyor . Tek benim mi oyle acaba.
Ekvatoral schulemiss1 Benimde öyle hem kaburgam batıyor. Hem de etrafı inanılmaz ağrıyor. Sanki elleriyle orada bişey yapıyor gibi hem hareket hem aprı hissediyorum
Umuhn Bugün 30oldum mide yanmasi hayla devam bide karnım patlicak gibi gergin acıyo. Kuyruk sokumum agriyo of of
Sevi36610 Ekvatoral 77Ozge77 Hulyavolkan Umuhn kızlar benim ilk gebeliğim.32.haftamdayım birşey soracaktım size.bebeğim bazen toplanıyor kalıyor öle ama sancım yada ağrım yok bu durum doğumamı işaret yada kasılma gibi bir durum mu anlamadım gitti.
Buket1906 Sevi36610 benim sürekli toplanıyor vallaha normal doğum pozisyonda taş gibi oluyor 33 haftaya girecem
Ekvatoral Sevi36610 Doktoruma sormadım ama normal olduğunu düşünüyorum ağrı vs yoksa. Bende de oluyor daha erken haftalarda da olurdu. Sıvazlıyorum uzanıyorum rahatlıyor
Hulyavolkan Sevi36610 benimkide öyle oluyor canım salı günü doktordaydım sordum yorulduğun zaman olabilir dedi.Önemsemedi.
77Ozge77 Sevi36610 Benimde oluyor söyledim doktora bana magnezyum verdi vücut kendini doğuma hazırlıyomuş bi sıkıntı yok dedi
Sevi36610 Buket1906 benim ki makat geliş zorunlu sezeryan olcam ben.böyle toplanıyor kalıyor sonra normale dönüyor tabi bu durum kasılma sancı olayına mı giriyor yoksa normal bir durum mu onu anlayamıyorum ilk gebelik oldugu için.
Buket1906 Sevi36610 ben arkadaşlarıma sordum doğum yapmış kişilere normal diyorlar toplanma olur diyorlarbizimde oluyordu diyorlarda gittiğimizde soralım yine de doktora canım
Sevi36610 Buket1906 cuma benim kontrol o zaman soracam ama devam ederse arar sorarım doktoruma.sizede bilgi veririm
Buket1906 Sevi36610 inşallah normaldir canım benimde ağrım sızım yok bide hareketleri az ya sert tekmeleri yok dönme kayma gibi çok korkuyorum bu konu da teşekkür ederim canım haber bekliyorum