Merhaba arkadaşlar ben şuan 38. Haftaya girdim ilk gebeliğim Doğum sancısı hakkında hiçbir bilgim yok sancı başladığın da nasıl anlarım nasıl başlıyor agrıları bazen bende afedersiniz acil tuvalet ihtiyacı gibi agrı oluyor ama tuvalete gidince öyle bi durum olmuyor tuvalet ihtiyacım olmadığını fark ediyorum normal mi bu durum